A vízipipázás egy közösségi hobbi, mely a dohányzás egy kulturált, igényes és hagyományként őrzött szokása.

Dumaláda vegyesen

• , Hozzászólás ID: #95556
    merovingian
    Felhasználó
    merovingian
    • Hozzászólás: 17

Én még kezdő vagyok és szeretnék beszerezni 1-2 dolgot egy helyről,de nemigazán tudom honnan.Fő hogy ne a legdrágább bolt legyen és házhoz tudják szállítani.

Belga bio szénből kéne,egy vortex kerámia, eldobható szívócső és dohány.Ha esetleg valakinek van akkor kéz alól is megveszem.Ötlet?

, Hozzászólás ID: #95557
    hebdab
    Felhasználó
    hebdab
    • Hozzászólás: 364

Én részemről Deák Bill koncertre mentem:) úgyhogy el is felejtettem a holdfogyatkozást…

, Hozzászólás ID: #95558
    sYska
    Adminisztrátor
    sYska
    • Hozzászólás: 10312
    merovingian írta korábban:
    Én még kezdő vagyok és szeretnék beszerezni 1-2 dolgot egy helyről,de nemigazán tudom honnan.Fő hogy ne a legdrágább bolt legyen és házhoz tudják szállítani.

Belga bio szénből kéne,egy vortex kerámia, eldobható szívócső és dohány.Ha esetleg valakinek van akkor kéz alól is megveszem.Ötlet?

:google:

Nem kívánunk konkrét boltot megnevezni, hiszen te döntöd el honnan akarod venni.

, Hozzászólás ID: #95559
    jimclark
    Felhasználó
    JimClark
    • Hozzászólás: 214
    sYska/!/ írta korábban:
    merovingian írta korábban:

:google:

Nem kívánunk konkrét boltot megnevezni, hiszen te döntöd el honnan akarod venni.

Nem is nevezzük meg, klikkelj a fenti “Shiazo” hirdetésre, tetszeni fog. 😉

Jim

, Hozzászólás ID: #95560
    krampi
    Felhasználó
    krampi
    • Hozzászólás: 3414

Vagy van a fórumnak egy külön részlege, ahol a hazai webshopokhoz és hasonló boltokhoz tartozó témákat találod, amelyben az emberek kifejtik az eddigi tapasztalataikat, élményeiket. Esetleg ott is érdemes lehet körülnézni 🙂

, Hozzászólás ID: #95561
    jimclark
    Felhasználó
    JimClark