A vízipipázás egy közösségi hobbi, mely a dohányzás egy kulturált, igényes és hagyományként őrzött szokása.

Dumaláda vegyesen

• , Hozzászólás ID: #89828
    pooly
    Felhasználó
    pooly
    • Hozzászólás: 344
    nejneiko írta korábban:
    Bakker, ezek jó drágák(most nekem, így munka nélkül). Meg mondom, ha már megvettem azt a nyamvadt rezsót, mostmár mindenképp fel akarom használni. Tehát már csak egy faszajó ütős fűtőszál kellene, amit rátehetek… Az a baj, hogy soha életemben nem foglalkoztam ilyesmivel, és ma is megvettem egy boiler-cekászt, azt hittem az elég lesz… Minusz tízes szintű amatőr vagyok 🙂

Boiler cekásszal ne is kísérletezz, porcukorszerű anyagban fut végig egy rugószerűen feltekert vékony kis drót, ami bontáskor szanaszét szakad. Öcsémmel szétkaptunk, egyet de az teljesen alkalmatlan volt ilyen izzító előállításához.

, Hozzászólás ID: #89829
    feca
    Felhasználó
    Feca
    • Hozzászólás: 267

“Szvsz. ez nem korfüggő, én 7 évesen is le tudtam írni ezeket a szavakat helyesen…”

-Naja. De nézd meg (nem hittem, hogy valaha kimondom ezt) a mai fiatalokat, hogy írnak. Olyan, hogy -baN, -beN nincsen, -ikes igék elfelejtve, szóval azért le lehet venni a kort az írás alapján. Szerintem a net hülyíti az embereket. Miért? Mert minden hülye azt ír, amit akar, nincs lektorálva semmi, a többi meg olvassa, és úgy tanulja meg, ahogy Pistike87 meg a többi okos leírta. Mi meg még esetleg elolvastuk a Kelét, vagy a Tüskevárat, amiben HELYESEN voltak leírva a szavak…

, Hozzászólás ID: #89830
    feca
    Felhasználó
    Feca

“Boiler cekásszal ne is kísérletezz, porcukorszerű anyagban fut végig egy rugószerűen feltekert vékony kis drót, ami bontáskor szanaszét szakad. Öcsémmel szétkaptunk, egyet de az teljesen alkalmatlan volt ilyen izzító előállításához.”

-Most vasaló szétkapásán gondolkodom, csak még egyet sem találtam, amit senki nem használna…

, Hozzászólás ID: #89831
    wakummaci
    Felhasználó
    wakummaci
    • Hozzászólás: 2189