Ebben alapjaiban igazad van, de azt azért hozzátenném hogy több, nem egy és nem két e-mailt váltottunk ez ügyben, és eljutottam arra a pontra, hogy már úgy érzem felesleges zargatnom tovább, mivel tudom hogy sok dolga van. A nyíregyházi Galéria vizipipa szaküzlet tulajával megbeszéltem hogy egy rendelése mellé kérje a tartályt, ő meg is tette, azt ígérték hogy küldik, azóta jött több rendelés tartály nélkül…ennyi a történet. De most akkor küldök még egy mailt, és meglátjuk…
Az tény, hogy a kiemelt rész sajnos az utóbbi időben nagyon jellemző volt minden rendelésre. Sparrow mellett szóljon a dolog, mivel tényleg olykor bő hónapokat kell várni egy – egy pontosan leadott rendelésre, ami többszörösen is pontatlanul lett elküldve. Nyilván felajánlotta Julio az új tartályt kedvezményesen, ami egy abszolút baráti dolog.. Nem az ő felelőssége volt a tartály, de mégis annak érezte. Sajnos tényleg “túl nagy feneket kerítettek a dolognak”, de ennek a fő oka a kommunikáció hiánya és a pontatlanság volt, ami nem a kitiltott hibája 🙂 Az én tartályom is ugyanúgy megrepedt, de őszintén nem érdekel, mert van még 3 másik vízipipám. Azok, akiknél csak egy vízipipa van ott sokkal inkább érződik az ilyen jellegű probléma, mint máshol. Gondoljatok csak bele, ha minden vízipipátok tartálya megrepedt vagy eltört volna.. Értitek..