Kinaban gyart egy ceg elektromos szeneket vizipipahoz. Eddig nem volt lehetoseg tesztet megtekinteni rola, leven, hogy a ceg 2000db-nal kevesebbet nem volt hajlando eladni. Nemi egyezkedes utan par embernek sikerult beszereznie parat beloluk, amelyek kozul a legelso tesztet alabb lathatjatok:
Elektromos szén
-
2009. április 20. hétfő-18:54, Hozzászólás ID: #118023
Azért az enyémhez nem kell alufólia, olcsóbb és praktikusabb a használat.Ha a legújabb elgondolású elektromos szenem beválik, mindenkinek elérhető lesz szinte ingyen………a héten megy a kísérletezés…..
2009. április 20. hétfő-19:03, Hozzászólás ID: #118024Nagyon kivancsian varom a fejlemenyeket. Amugy a fentebb bemutatott termeknel szamomra ami kulonleges volt, az az, hogy a fej resz, ami a hot adja, az keramiabol van. Az alja kivetelevel minden oldalrol mazolva van, egyedul az alja nem (az, hogy ez miert igy van szamomra is rejtely).
2009. április 20. hétfő-19:49, Hozzászólás ID: #118025Nem mondom, hogy nem szimpatikus az ötlet maga, de ez valahol mégis olyan, mint mikor villanytűzhelyen teflonos lábosban csinálod a pörköltet, és nem kint, a bográcsban a tűzön. Biztos sokkal praktikusabb meg egészségesebb, de valami “íz” szerintem hiányozni fog belőle… még akkor is, ha ahogy mondja, erősebb a gyümölcsíz.
2009. április 20. hétfő-20:18, Hozzászólás ID: #118026Hát, először is csodálkozom, hogy eddig nem volt még ilyen termék.
Másodszor nekem nem igazán szimpatikus ez a cucc.
Nekem valahogy a vizipipának a tradicionalitása nem fér össze ezzel a kütyüve.
Lehet köpködni, hogy jaj razan meg vortex meg az új dohányok milyenekmár, de nekem ez valahogy mégis átlép egy határt.
Én szeretik így, szénnel pipázni és nagyon bizonyítani kell ahhoz, hogy azt mondjam ez tényleg fasza.
És akkor a pipád kvázi be van dugva a 220ba? Érdekes
A mázról pedig: nem vagyok expert a témában, de nem lehet, hogy a máz visszaveri valamennyire a hőt? És akkor oldalra a kis lyukakon se veszik el annyi energia. Valamint szerintem a máz csúszkálhat a fólián.
2009. április 21. kedd-05:34, Hozzászólás ID: #118027Hát lehet, hogy kicsit rombolja a pipás életérzést, mert én is szeretek a szénnel babrálni, látni ahogy szép lassan beizzik, fújkálni, pakolászni a hamut leverni róla (mindig is piromániás voltam 😀 )…
De azért ha belegondoltok szerintem az előnyei is megvannak. Pl nincs több égésnyom a szőnyegen. Nincs az, hogy az elején túl forró a szén, és kis híján megég a dohányod. Vagy, ha filmet nézel. Hiába szeretek babrálni a szénnel, azért egy mozi közben, ha 20 percenként csinálni kell az úgy nem az igazi…
Ezzel meg csak belövöd a hőfokot és pöfékelsz, és ha valami halaszthatatlan jön közbe, csak kikapcsolod és nem kell bosszankodni, hogy most 2 coco-t elpazaroltál.
Lehet kicsit olyan, mint gumival szexelni. De hát minden kompromisszum ilyen, van előnye, van hátránya és neked kell eldöntened melyik a fontosabb számodra.
2009. május 3. vasárnap-07:30, Hozzászólás ID: #118028Ultra exkluzív news inc!!!
Nazarhookahnál lesz elektromos szén már a jövőhéten!
De, ha megérzéseim nem csalnak pár nap alatt az összeset el fogják kapkodni.
Csak gondoltam hátha érdekel valakit, akár közös rendeléssel is lehetne szerezni. Bár most nézem kicsit nehéz, 1 kilós az egész pakk.
Az ára 22,99 dolcsi, előrendelve kicsit olcsóbb.
2009. május 3. vasárnap-07:35, Hozzászólás ID: #118029Tény és való, hogy baromi más lenne a feelingje, egyetértek veled Cyben, de azért én is kipróbálnám ha tehetném, nehéz így véleményt mondani, hogy csak leírást, illetve videót látunk róla :).
2009. május 4. hétfő-00:56, Hozzászólás ID: #118030SZiasztok!
Csak 1 csendes megjegyzés:
tudomásom szerint az USA-ban az elektromos holmik 110 V-osak!
Ennek fényében rendeljetek!
Nem hiszem, hogy a bedugás után csak füstöt szeretnétek látni!!
azon kívül a dugó sem egyezik az európaival, bár ez a legkevesebb.
Nem tudom hány vattos a cucc, de nem hiszem, hogy nagyon egyszerű trafóval orvosolható a gond.Nem is beszélve a költségekről! :triste1:
2009. május 4. hétfő-04:12, Hozzászólás ID: #118031akoska60 írta korábban:SZiasztok!Csak 1 csendes megjegyzés:
tudomásom szerint az USA-ban az elektromos holmik 110 V-osak!
Ennek fényében rendeljetek!
Nem hiszem, hogy a bedugás után csak füstöt szeretnétek látni!!
azon kívül a dugó sem egyezik az európaival, bár ez a legkevesebb.
Nem tudom hány vattos a cucc, de nem hiszem, hogy nagyon egyszerű trafóval orvosolható a gond.Nem is beszélve a költségekről! :triste1:
Hmm erre oda kéne figyelni akkor.Krampi ha tudsz esetleg kérdezz rá,hátha van valami megoldás, esetleg egyszerű 110/220 kapcsoló a tápon.
2009. május 4. hétfő-04:29, Hozzászólás ID: #118032Az USA-ban nem nagy figyelmet fordítanak arra, hogy más országokban használható-e az általuk forgalmazott cucc, ezért úgy gondolom, nem lesz rajta 220/110 váltó.
Bár ne legyen igazam!!
2009. május 4. hétfő-09:10, Hozzászólás ID: #118033akoska60 írta korábban:Az USA-ban nem nagy figyelmet fordítanak arra, hogy más országokban használható-e az általuk forgalmazott cucc, ezért úgy gondolom, nem lesz rajta 220/110 váltó.Bár ne legyen igazam!!
Ebben egyetértek veled, de épp ezért kérem Krampit, hogy amennyiben lehetséges nézzen utána a dolognak, mert azért találkozhattunk pár dologgal amin volt, reménykedjünk hogy itt is lesz! 🙂
2009. május 4. hétfő-11:42, Hozzászólás ID: #118034Nem vagyok expert a témában, nagyon nem is érdekel elektromos szén vásárlása, de itt egy videó:
https://www.youtube.com/watch?v=t9vE3RhbLHE
A gyerek Angliában él, szóval neki se jó az alap konnektor amit adnak hozzá, de az adapternek és a konnektornak is szokványos dugója vagy micsodája van szóval szerintem simán megoldható.
A videón 2 perc körül mutatja.
Még így az jutott eszembe hirtelen, hogy ugye ez a cucc folyamatosan egyenletes hő ad le, míg a szén mikor szívod akkor erősen felmelegedik. Ergo a szén akkor ad le igazán hőmérsékletet amikor kell. Ezek alapján lehet, hogy gyorsabban elég a dohány, de kitudja.
2009. május 4. hétfő-12:01, Hozzászólás ID: #118035CyBeN írta korábban:Nem vagyok expert a témában, nagyon nem is érdekel elektromos szén vásárlása, de itt egy videó:https://www.youtube.com/watch?v=t9vE3RhbLHE
A gyerek Angliában él, szóval neki se jó az alap konnektor amit adnak hozzá, de az adapternek és a konnektornak is szokványos dugója vagy micsodája van szóval szerintem simán megoldható.
A videón 2 perc körül mutatja.
Még így az jutott eszembe hirtelen, hogy ugye ez a cucc folyamatosan egyenletes hő ad le, míg a szén mikor szívod akkor erősen felmelegedik. Ergo a szén akkor ad le igazán hőmérsékletet amikor kell. Ezek alapján lehet, hogy gyorsabban elég a dohány, de kitudja.
Nem a csatlakozóról beszéltünk igazából hanem a 220-ról, de ha jól tudom Angliában is 200 van van nemde? Egyébként meg ha belegondolsz, az elv ugyanaz mivel ez a cucc is folyamatos hőt ad le, de ha szívod, csak akkor áramlik át rajta a forró levegő.
2009. május 4. hétfő-15:11, Hozzászólás ID: #118036Nah. Szoval a termeket nem Amerikaban gyartjak, hanem kinaban. Igy az amerikai felhasznaloknak azt tudom, hogy kell egy atalakito, hogy mukodjon a szerkezet. Hogy a kinaihoz kepest mi mennyire terunk el, es hogy szukseg van e valami atalakitora, azt nem tudom, majd ha aktualis lesz a rendeles, akkor megkerdezem.
Masreszrol viszont a hagyomanyos szeneknel az a helyzet, hogy eg egy adott alap homersekleten es amikor szivod a pipat, akkor a korulotte aramlo levego meg jobban felheviti, igy magasabb lesz a szen homerseklete is. Ennel viszont az egesz szerkezet egy adott homennyiseget ad le, attol, hogy te kozben szivod a pipat, nem fog megnoni a holeadasa. Amikor meg csak elmeletben vetodott fel a szerkezet gondolata, akkor is ezt tartottuk az alapveto problemanak, hogy emiatt valoszinuleg nem tud megfeleloen mukodni a dolog, de a tesztek alapjan nem mukodik rosszul.
Amit hozzafuztek, az az, hogy viszonylag kicsi a merete, igy egy kismeretu hagyomanyos egyiptomi keramiara elegendo 1 db belole, viszont egy vortexre, vagy phunnelre elkell belole siman 2 db is.
2009. május 4. hétfő-18:03, Hozzászólás ID: #118037Hálózati feszültség
Kínában a hálózati feszültség 220, illetve 230 V, gyakoriak az áramingadozások. A kínai szabvány szerint készült dugóaljnak 3 nyílása van, európai szabvány szerint készült elektromos készüléket ezért csak különleges adapterrel lehet csatlakoztatni hozzá. A drágább szállodákban használhatók az európai szabvány szerinti elektromos készülékek is.
… k/kina.htm
Hál istennek úgy tűnik, nincs gond, csak 1 magyar szabványos dugó kell, és izzik a cucc!!! 😀 😀
2009. május 4. hétfő-18:29, Hozzászólás ID: #118038Köszönjük a kutatómunkát! 🙂
2009. május 5. kedd-02:24, Hozzászólás ID: #118039Ezek szerint úgy néz ki, hogy dugócsere, és lehet füstölni! :alcool1: :ooo :hehe:
2009. május 5. kedd-05:06, Hozzászólás ID: #118040azért amerikai exportra biszti hogy 110 voltost küldenek…. Haver onnan hozott laptopot, és kellett vegyen szakboltban 220 rol 110re átalakító tápegységet.
Valószínű hogy 2 féle ellenállással készítik……így minden piacon ott lehetnek….
2009. május 5. kedd-07:35, Hozzászólás ID: #118041Hogyha megerkezett az aru, akkor majd mindenkeppen rakerdezek. Mindenesetre azt tudom, hogy a tesztpeldanyok, amiket kikuldtek, azok sima 220V-osak voltak. Nem tartom nagyon valoszinunek, hogy atalakitanak oket, de egy kerdest mindenkepp meger a dolog.
2009. május 10. vasárnap-17:54, Hozzászólás ID: #118042Nazarhookah árul elektromos szenet!
El. Szén
2009. május 10. vasárnap-18:03, Hozzászólás ID: #118043kokovics írta korábban:Nazarhookah árul elektromos szenet!El. Szén
őőőő igen, ha jól tudom eddig is erről beszélgettünk itt, vagy nem? 😀
2009. május 10. vasárnap-18:18, Hozzászólás ID: #118044Nem itt, hanem a Nazarhookah-s temaban lett megemlitve, hogy arulni fogja.
2009. május 10. vasárnap-18:24, Hozzászólás ID: #118045krampi írta korábban:Nem itt, hanem a Nazarhookah-s temaban lett megemlitve, hogy arulni fogja.Jah , akkor csak úgy rémlett, lecsekkolni meg nem tudtam mert nem enged vissza ennek a topicnak az első oldalára :-/
2009. május 18. hétfő-16:54, Hozzászólás ID: #118046… 64866.html
Ezt találtam.
Lehet, hogy valami csoda folytán Kínábol is be lehetne szerezni az elektromos szenet?
2009. május 18. hétfő-17:04, Hozzászólás ID: #118047akoska60 írta korábban:Ezt találtam.
Lehet, hogy valami csoda folytán Kínábol is be lehetne szerezni az elektromos szenet?
Minimum Order︰ 2000 pc
még be kell szervezni pár embert.. 😀 😀
2009. május 18. hétfő-17:15, Hozzászólás ID: #118048Naaaaa!
Már csak 1998 kéne!!
Nem?
Azt hiszem adnak kevesebbet is, persze nem 2-3 db-ot, d eha összegyűlnénk vagy 50-en, lehet, hogy meg lehetne beszélni velük.
2009. május 18. hétfő-17:44, Hozzászólás ID: #118049A topik nyito, leges legelso hozzaszolasa igy szol:
krampi írta korábban:Kinaban gyart egy ceg elektromos szeneket vizipipahoz. Eddig nem volt lehetoseg tesztet megtekinteni rola, leven, hogy a ceg 2000db-nal kevesebbet nem volt hajlando eladni. Nemi egyezkedes utan par embernek sikerult beszereznie parat beloluk …Ettol a cegtol importal a nazarhookah.com is.
2009. május 18. hétfő-17:51, Hozzászólás ID: #118050Ok,csak gondoltam, lehet esetleg valamit keresni, talán olcsóbban hozzájutni csoportosan.
Csak 1 ötlet volt.
/Akik tesztelték, valahogyan hozzájutottak./
2009. május 18. hétfő-17:54, Hozzászólás ID: #118051Az amerikai piacra akart valahogy bejutni a ceg es ehhez kellett par darabot kiosztaniuk embereknek, hogy teszteket csinalhassanak roluk es felkeltsek az erdeklodest. Igy nekik “csak” a szallitasi koltseget kellett kifizetniuk es hozzajuthattak par darabhoz. Ha megkeresed a ceget es beszelsz veluk, hogy szeretned a termekuket behozni a magyar vizipipas piacra es probalod az emberek figyelmet felhivni a termekukre par tesztel, akkor szallitasi koltseg fejeben biztos neked is kuldenek egyet, csak azzal az a problema, hogy retkes drága 🙂
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned. Ha még nincs profilod, akkor itt regisztálj!
Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.